رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: کاهش محسوس دمای هوا از یکشنبه شب در سطح استان کرمان پیش بینی می شود که این روند تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۵۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 27 January 2018

حمیده حبیبی به تشریح آخرین وضعیت جوی استان کرمان بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی پرداخت و اظهار کرد: وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد وخاک در برخی مناطق شرق و جنوبشرق استان کرمان از ظهر امروز (شنبه) آغاز می شود و این وضعیت تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شدت وزش باد طی امروز و فردا در برخی مناطق همچون ریگان، فهرج، محمدآباد ریگان، علی آبادچاهدگان و اطراف آنها موجب وقوع طوفان شن و خاک خواهد شد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: بر این اساس اختلال در تردد راههای مواصلاتی کرمان و سیستان و بلوچستان طی این مدت دور از انتظار نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: از یکشنبه شب کاهش محسوس دما در سطح استان کرمان پیش بینی می شود که این روند تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت.

حبیبی بیان کرد: دمای کمینه بین چهار تا هفت درجه نسبت به صبح امروز کاهش خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به اینکه وقوع بارش پراکنده در برخی ارتفاعات استان اواخر وقت یکشنبه و صبح دوشنبه پیش بینی می شود، افزود: توصیه می شود با توجه به شرایط فوق برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار